storyofmylie

Alla inlägg den 10 april 2015

Av Jane Doe - 10 april 2015 21:15

En man jag pratat med förut men som jag trodde att jag blivit av med började prata med mig igår (eller ja, tidigare idag snarare, eftersom det var runt 03.00) Jag fick sån panikångest så det finns inte. Jag är totalt livrädd för honom, fast han inte ens är läskig eller elak eller så. Han är bara obehaglig. Jag darrade i flera timmar. Jag darrar fortfarande varje gång jag tänker på honom.


Tack och lov för "de snälla". Speciellt en tjej, hon är guld värd. Hade inte de varit vakna vet jag inte vad jag hade gjort. Jag var så himla rädd. Jag grät t.o.m Fyfan, hemskt var det. 

 

Jag vill inte tänka på det mer. Ville bara få det ur mig. 

 

To end on a cheerier note.

 

Ehm.. Ja.. 

 

Äh, fuck it. Jag tog en paus när jag skrev det här. Är på bättre humör nu så om det är nåt stavfel eller så beror det på att jag inte vill läsa igenom det jag skrivit för då lär jag bara få magont och huvudvärk igen.

 

Bye.

Ovido - Quiz & Flashcards