storyofmylie

Direktlänk till inlägg 11 maj 2015

Jag vill inte.

Av Jane Doe - 11 maj 2015 21:47

Jag blir bara så jävla less på precis allting ibland. Vad fan är det förmening med hela skiten? Varför ska skit ha skit och när tar skiten slut? Aldrig verkar det som. Hade jag fått som jag vill hade jag bott helt ensam på en lagom stor ö nånstans i medelhavet, bara åkt in till land för att handla, och bara tillåtit gäster enligt väldigt strikta regler. 


Jag vill fan inte ha några jävla människor omkring mig, människor bara krånglar till allt. Jag vill bara vara ifred men inte fan får man det. Då är man otrevlig och osocial och helt jävla socialt efterbliven. Jag hatar, hatar, hatar folk ibland. Varför kan de bara inte låta mig vara?


Glöm prinsessa och världshärskare. Ge mig en förbannad jävla helvetes ö att bestämma över och tillräckligt för att leva ett helt vanligt jävla liv och låt mig bestämma själv. Det är allt jag begär. Men det funkar ju fan inte så. Vilket suger jävligt hårt.


Jag är fan inte ens arg längre. Eller jo, det är jag. Men mest är jag bara ledsen och uppgiven. Inget går någonsin som jag vill att det ska. Jag är bara så jävla trött på hela skiten.


Jag vill inte längre.

 

Jag vill inte leka nåt jävla socialt samspel. Jag vill inte förlita mig på andra människor. Jag vill inte ha med folk att göra. Är det så jävla fel? Måste man vara en jäkla ikea-människa? En skandinavisk dröm? För jag vill fan inte. Hade jag överlevt på egen hand hade jag fan gjort nåt åt det för länge sen, men nu funkar det inte så. Jag hatar det. Jag hatar allt.

 

Jag hade fan inte haft nåt emot att gifta mig med en 196:årig snuskgubbe om det innebar att jag fick vara ensam hemma hela dagarna, städa, laga mat, göra det jag gör bäst och det jag gillar att göra. Dvs. knappt synas och inte höras.

 

Jag står inte ut med allt längre, jag knakar fan i fogarna.

 

Jag vill inte. Jag vill bara inte.

 

Det finns inget kvar nu. Inget utom gråten, resten har jag fått ur mig. Men jag måste vänta, de andra måste gå och lägga sig först.

 

Bara 2 timmar kvar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jane Doe - 29 juli 2015 22:45

I vanlig ordning ska ni inte få ett glatt inlägg. Den som läst den här bloggen borde vara mycket väl medveten om det vid det här laget. Men jag ska också försöka att inte vara alltför negativ.   Återigen handlar det om att jag vill bo ensam. Vad ...

Av Jane Doe - 14 juli 2015 16:48

Det finns de människor som upptäcker att livet är kort, och att man borde göra det mesta av det. Sen så finns det de människor som upptäcker att livet är kort och meningslöst, och att det inte finns något att slösa bort. Och så finns det de som inte ...

Av Jane Doe - 14 juni 2015 17:24

Jag har skrivit om det här inlägget säkert tusen gånger nu, jag vet verkligen inte hur jag ska inleda det. Det borde inte ens vara svårt, men jag kan inte formulera det ordentligt, det kanske går bättre på engelska?   Nope, can't even find the wo...

Av Jane Doe - 13 juni 2015 23:45

I'm feeling quite blue today. It's just that.. Jag kan inget, i stort sett. Och det finns så många människor som kan skapa sådana fantastiska saker. Musik, konst, ja allt möjligt. Visst, man kan lära sig, och alla var nybörjare nån gång. Men det kräv...

Av Jane Doe - 11 juni 2015 03:45

Jag hade egentligen tänkt skriva ett annat inlägg, men jag höll på att läsa igenom en massa anteckningar på telefonen och tänkte att "Hey, det är väl läge att färska upp minnet lite? Den där kanadensaren som ville skaffa barn med dig t.ex, din konver...

Ovido - Quiz & Flashcards