storyofmylie

Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

No rest for the wicked

Av Jane Doe - 5 maj 2015 01:00

Jag vet inte vad det är med mig på sista tiden. Min aptit är helt messed up (idag har jag ätit en macka och 3-4 tuggor lunch, jag var vrålhungrig innan mackan men innan jag hunnit äta upp den blev jag mätt och illamående, det hade fortfarande inte gått över när vi hade lunch så jag fick tvinga i mig den lilla mat jag åt), jag har konstant ont i magen (som en molande värk nästan, den är inte alltid lika påtaglig men alltid där, ibland får jag kramper också, små, men ont gör de, och nej, det är inte mensvärk, inte heller har jag ätit nåt olämpligt), huvudvärk har jag också då och då, tack och lov är den mild, jag är totalt skitseg i huvudet, fattar typ ingenting och gör jag det går det trögt. Jag har moodswings och ibland känner jag ett lättare tryck över bröstkorgen, som om någon lade sin hand där och trycker till lite lätt, jag blir lätt illamående och så sover jag jättedåligt.


Tro fan om jag inte är gravid alltså, men det är omöjligt såvida vi inte ska få en till Jesus eller om jag har blivit våldtagen i sömnen, och jag vill inte ha en ny Jesus.


Jag kanske har ebola. Vem vet?


Nu är jag jättehungrig igen, men samtidigt inte. Doften av smält smör och stekt kål gör mig illamående. (Note: Började skriva det här runt 16, ibland tar det tid att skriva klart ett inlägg).


Blir inte klok på't. Irriterande är det iaf. 

 

Det vore ju vettigt om man tittar på det såhär: Jag brukar sova dåligt, (vilket lett till att jag blivit sjuk förut) så det kanske är därför jag är så seg i huvet. Jag äter lite dåligt också, hinner inte med frukost och när det inte är skola äter jag i stort sätt bara middag, nej jag har igen ätstörning, jag är bara för trött för att göra saker ibland, så då blir ofta näringsintaget i form av föda lidande, jag vet, dumt gjort av mig, alltihop. Äter man för lite blir man också seg i huvudet. Kan tänka mig att allt det andra också härstammar därifrån, vet väl att det gör det, men orkar inte ens förklara det för mig själv.

 

Ay caramba, huvudvärken är tillbaka.

 

Det är troligtvis bara p.g.a stress. För jag är verkligen stressad. Och jag har så mycket som jag grubblar över. Jag svär, jag börjar tappa hår, och inte på de "bra" ställena. Jag ska, ae, jag vete fan, borde jag äta nåt? Är jag bara hungrig? Kanske, troligtvis, men jag kan verkligen inte få i mig nåt. Jag ska nog lägga mig i sängen, sätta på Family Guy på Netflix och försöka låta bli att tänka. 

 

Ha det bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jane Doe - 29 juli 2015 22:45

I vanlig ordning ska ni inte få ett glatt inlägg. Den som läst den här bloggen borde vara mycket väl medveten om det vid det här laget. Men jag ska också försöka att inte vara alltför negativ.   Återigen handlar det om att jag vill bo ensam. Vad ...

Av Jane Doe - 14 juli 2015 16:48

Det finns de människor som upptäcker att livet är kort, och att man borde göra det mesta av det. Sen så finns det de människor som upptäcker att livet är kort och meningslöst, och att det inte finns något att slösa bort. Och så finns det de som inte ...

Av Jane Doe - 14 juni 2015 17:24

Jag har skrivit om det här inlägget säkert tusen gånger nu, jag vet verkligen inte hur jag ska inleda det. Det borde inte ens vara svårt, men jag kan inte formulera det ordentligt, det kanske går bättre på engelska?   Nope, can't even find the wo...

Av Jane Doe - 13 juni 2015 23:45

I'm feeling quite blue today. It's just that.. Jag kan inget, i stort sett. Och det finns så många människor som kan skapa sådana fantastiska saker. Musik, konst, ja allt möjligt. Visst, man kan lära sig, och alla var nybörjare nån gång. Men det kräv...

Av Jane Doe - 11 juni 2015 03:45

Jag hade egentligen tänkt skriva ett annat inlägg, men jag höll på att läsa igenom en massa anteckningar på telefonen och tänkte att "Hey, det är väl läge att färska upp minnet lite? Den där kanadensaren som ville skaffa barn med dig t.ex, din konver...

Ovido - Quiz & Flashcards