storyofmylie

Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Birthday chaos

Av Jane Doe - 26 april 2015 19:37

Jag fyllde år idag och blev väckt kl. 8 (fast jag sagt tidigast 10), öppnar lite halvvaket mina presenter och somnar sedan om till kl. 12. Sen sitter jag och slöar på internet till. Kl. 13.47 så får jag ett meddelande från en kille "tja, läget? :)". Redan då anar jag oråd, jag menar, 1 av 10 killar som börjar snacka med mig vill inte prata snusk, så oddsen är att detta inte kommer sluta väl.

 

Jag svarar "Det är bra med mig, du själv då?" Och han skriver "Bara bra :) Vad gör du en dag som denna då? btw, du har sjukt fina ögon ^^" Vi snackar lite till och så skriver han "Btw, får jag fråga en fett random sak? :p".  Varpå jag blir lite fundersam men jag svarar ändå att det kan han väl göra. "Fett random alltså men har du nånsin testat analsex? :o Haha asså undrar mest om tjeje rkan tycka det är skönt ^^" Jag blir paff, och borde väl ha ignorerat honom, då hade det inte gått som det gick. Hur det gick? Han fick mitt kik-namn och vi fortsatte konversationen där. Vad som skrevs? "Säg att du är min hora och be mig knulla sönder dig" Vad jag svarade? "Jag är din, och bara din, jag vill att du knullar mig så hårt att jag inte kan sitta på en vecka", "Säg att du är en liten hora", "Jag är din lilla hora", "Be om analsex nu hora" etc. etc.

 

Efter det vet jag inte vad fan jag tänkte. Jag grävde ner mig själv ännu lite mer i skiten. Jag googlar "Online chatt" eller nåt liknande och öppnar en som ser bra ut. Skriver in ett användarnamn och övrig info och vips, så är man inne. Sen är det bara att vänta, and sure enough, efter knappt 1 minut har redan 3 personer börjat skriva med mig, och det blir bara fler.

 

Jag satt där i kanske en timme, and I kid you not. Minst 40 pers skrev till mig under den timmen, hade ett väldigt sjå med att hinna skriva till alla. Vissa ignorerade jag, de som bara skrev och bad om skype etc. Men det slutade med att två av dem fick mitt snapchat-namn och 3 av dem lade jag till på kik. 

 

Nu var det visserligen inte så, tack och lov, men när jag inte sovit tillräckligt blir jag slampigare, hämningslös. Det är nog inte så konstigt antar jag, men det känns alltid så pinsamt, både under tiden det händer och efteråt, skillnaden är att under tiden skiter jag i att det är pinsamt.

 

Jag fattar inte vad jag tänker med, eller varför jag ens har kvar kik.

 

Jag byter konto ibland, när jag tittar på blocklistan och blir deppig. På det senaste jag bytte ifrån hade jag runt 80-90 personer blockade, och kanske 15 icke-blockade. På mitt nu aktiva konto har jag 32 blockade och 9 icke-blockade. (När jag skriver siffrorna gäller det bara de som jag sexchattat med, men det finns andra också, kompisar etc).

 

Pretty depressing when you think about it. So that's why I tend to ignore it. Of course I know it doesn't really work, but that's the only thing I can do. 

 

Nej, klart jag kan göra annat. Men jag gör inte det, varför vet jag inte. Det är fan inte mycket jag vet egentligen.

 

Bye.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jane Doe - 29 juli 2015 22:45

I vanlig ordning ska ni inte få ett glatt inlägg. Den som läst den här bloggen borde vara mycket väl medveten om det vid det här laget. Men jag ska också försöka att inte vara alltför negativ.   Återigen handlar det om att jag vill bo ensam. Vad ...

Av Jane Doe - 14 juli 2015 16:48

Det finns de människor som upptäcker att livet är kort, och att man borde göra det mesta av det. Sen så finns det de människor som upptäcker att livet är kort och meningslöst, och att det inte finns något att slösa bort. Och så finns det de som inte ...

Av Jane Doe - 14 juni 2015 17:24

Jag har skrivit om det här inlägget säkert tusen gånger nu, jag vet verkligen inte hur jag ska inleda det. Det borde inte ens vara svårt, men jag kan inte formulera det ordentligt, det kanske går bättre på engelska?   Nope, can't even find the wo...

Av Jane Doe - 13 juni 2015 23:45

I'm feeling quite blue today. It's just that.. Jag kan inget, i stort sett. Och det finns så många människor som kan skapa sådana fantastiska saker. Musik, konst, ja allt möjligt. Visst, man kan lära sig, och alla var nybörjare nån gång. Men det kräv...

Av Jane Doe - 11 juni 2015 03:45

Jag hade egentligen tänkt skriva ett annat inlägg, men jag höll på att läsa igenom en massa anteckningar på telefonen och tänkte att "Hey, det är väl läge att färska upp minnet lite? Den där kanadensaren som ville skaffa barn med dig t.ex, din konver...

Ovido - Quiz & Flashcards