storyofmylie

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Jane Doe - 2 april 2015 01:30

Jag är ledsen att jag inte skrivit på länge, jag har bara inte orkat, jag har sovit alldeles för lite den senaste tiden och jag har känt mig så isolerad i huvudet (svårt att förklara, men jag har liksom "spaceat iväg" mycket mer än vänligt och inte riktigt känt mig mentalt närvarande).

 

Nån snubbe snackade med mig (surprise?), gissa vad vi snackade om, det kan inte vara så svårt vi det här laget. Jag har för mig att det var natten den 28:e, men jag är inte säker. Det som gjorde det hela ännu lite värre var att jag pratat med några av "de snälla" (som jag brukar kalla dem :P) om vilket åldersspann som är vettigt när man är 15-16 och att vi pratat om sånt precis innan den här killen började snacka med mig. De sa att allt från 14-17 är rimligt om man är i min ålder och nu råkar det vara så att den här killen var 17 (enligt honom iaf). Jag var ganska otrevlig, jag var trött och ganska lättirriterad och orkade verkligen inte med sånt just då. Jag vet, jag vet; "Varför slutar du inte bara svara sådana här människor?", det är något jag ofta undrar själv, jag har tidigare skrivit att det är för att jag känner att det är den enda bekräftelsen på att jag duger, iaf till något, men det stämmer nog inte riktigt i det här fallet, jag är "för" väluppfostrad antar jag för att bara ignorera nån, jag avskyr att det är så, men jag mår alltid dåligt när jag är otrevlig mot nån. Det känns fel och jag gillar det inte.

 

00:26 hej vem är du?
00:29 15, tjej
00:30 ok
00:30 jag gillar udda sex, vad gillar du?
00:30 du då?
00:31 kille 17
00:32 ok
00:33 vad gillar du?
00:33 vad jag gillar?
00:34 ja
00:34 jag gillar killar som faktiskt är intresserade av att lära känna personen de vill ligga med innan de ligger med den
00:35 ja därför frågar jag vad du gillar
00:36 du menar när det kommer till sex?
00:36 jag är oskuld, hurfan ska jag kunna veta
00:37 oj ok, imponerande
00:38 imponerande? att jag inte fallit för första bästa tölp? tack
00:39 nä men du vet dom flesta har gjort det i din ålder
00:40 nä, jag vet faktiskt inte, för jag är inte speciellt intresserad av andra människors sexliv
00:40 ok inte av ditt eget heller verkar det som?
00:41 jag är oskuld helt enkelt för att jag inte träffat nån jag gillar, är det nåt fel med det?
00:42 nä alla är vi olika, men den attityden kan ändra sig när man väl testat första gången, tro mig
00:42 mhm
00:43 så när jag haft sex för första gången så kommer jag att bli en nymfoman?

 

(Jag vet inte varför, men han disconnectade från chatten eller nåt och kom tillbaka under nytt nick)

 


00:45 <abnormen_> nu e jag kille iofs, men det finns inget bättre än sex
00:45 aha, ok
00:46 <abnormen_> ser du ner på såna som knullar runt?
00:46 nej
00:46 jag bryr mig inte om dem
00:46 <abnormen_> är du inte sugen själv då?
00:47 jag har aldrig tänkt på det
00:47 <abnormen_> oj
00:47 <abnormen_> har du inga fantasier?
00:48 alla har väl fantasier?
00:48 <abnormen_> ja tror det
00:49 <abnormen_> jag försöker göra verklighet av dem också
00:49 <abnormen_> hur e dina?
00:50 tror du på allvar att jag tänker prata om mina fantasier med en total främling?
00:51 <abnormen_> ja just därför, du e ju anonym, då spelar det väl ingen roll


Det jag hatade mest med det han skrev var ju att han hade rätt, jag menar, ni som läser det här vet ju mer om mig än min familj gör vid det här laget. Det är inte direkt nån hemlighet att jag kan vara öppnare mot folk jag aldrig träffat och heller inte räknar med att jag någonsin kommer träffa. Men det störde mig så jävla, förlåt, himla mycket att jag inte kunde argumentera emot honom, men innan jag hann komma på något att säga skrev han nåt nytt, så jag slapp svara.


00:52 <abnormen_> är dom så udda?
00:54 inte fasen vet väl jag om de är udda eller inte, jag har ju inget att jämföra med
00:55 <abnormen_> nä fast vanlig svensson-sex vet du väl vad det innebär typ
00:59 I suppose
00:59 <abnormen_> går du igång på det?
01:00 vanligt svensson-sex? antar det
01:01 <abnormen_> är det allt dina fantasier innehåller?
01:02 nej
01:02 <abnormen_> ok vad mer då? så ska jag tala om om det är udda eller inte
01:10 <abnormen_> en natt med din drömpartner, vad innehåller den om du får bestämma?


Vi det här laget rage-quitade jag, jag ville verkligen inte prata med honom, speciellt inte om det där, och jag var så trött. Värst är det för att jag fortfarande får en klump i magen när jag ser tillbaka på det här, FÖR ATT JAG VAR SÅ OTREVLIG OCH BARA STACK, och sen får jag huvudvärk för att jag är så muppad. Varför kan jag inte bara prata med normalstörda, trevliga människor? 

 

Min lärare har dessutom påbörjat ett nytt projekt i vilket han uppmanar oss att ta kontakt med främlingar, helst folk från andra kulturer, han har föreslagit saker som omegle, skype, online-spel och kik etc. för att prata med de här människorna men han vet ju inte att jag verkar dra till mig pervon. *Suck* Han är dessutom en av de som är hårdast med internetsäkerhet, att man ska använda alias och inte berätta om sig själv för främlingar. Det är ju helt bakvänt.

 

Samma kille som bjudit mig på balen frågade idag om han fick sitta i mitt knä, det var massor av mäniskor där (mestadels hans polare) så jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra, så jag lutade mig lite ifrån honom och bara stirrade på honom (det här är liksom samma kille som i stort sätt aldrig pratar med mig, vi känner ju knappt varandra). Jag vet inte vad han tänkte, det var jag för chockad för att kunna lista ut, men efter att jag stirrat på honom i nån minut så sa han nåt i stil med: "Häpp, det ville hon inte", skrattade lite med sina kompisar och gick iväg, han kom tillbaka efter ett varv i korridoren men då pratade han inte med mig igen. Jag blir så förvirrad för jag vet inte om han driver med mig eller faktiskt menar allvar, jag är ju knappast en av de snygga tejerna i klassen och har aldrig varit det heller, jag är liksom den där tjejen man frågade chans på åt en kompis i 3:an utan att den kompisen bett om det.

 

Jag minns inte om jag skrivit det förut, men jag har pratat med ett par av "de snälla" på skype, de är så underbart trevliga och det gör mig alltid glad att höra deras röster. Jag älskar att skriva med dem och jag tycker ännu mer om när de skriver till mig, men deras röster är så varma och snälla att jag rodnar bara av att höra dem säga mitt namn. Jag brukar inte säga så värst mycket (eftersom vi alltid är flera människor i samtalet kan det ibland vara svårt att få en syl i vädret, men det gör mig inget alls), ibland vet jag inte så mycket om det de snackar om och ibland har jag inget att tillägga, men jag blir ändå så glad av att de ens vill ha med mig att de kunde prata om nästan vad som helst utan att det skulle göra mig nåt. Efteråt fick jag en komplimang av en av dem, han skrev att jag hade en söt röst, iaf av det han hörde av den. Jag blev helt själaglad när jag läste det, det är något jag aldrig hört förut och jag rodnade nog tills jag inte kunde bli rödare, jag bet mig säkert i läppen också (jag biter mig nästan alltid i läppen, men oftast när jag är osäker eller tänker, vilket iof är väldigt ofta). Men sedan blev jag lite ledsen också, för jag är egentligen inte söt, man kan ju låtsas att man är det (nej, inte ljuga, men inbilla sig själv innan man tänker efter och kommer på att man inte är det) eftersom bara 2 av dem faktiskt sett en bild på mig.

 

Det finns en liten, ytterst liten, chans att jag skulle kunna träffa ett par av "de snälla" i sommar. Jag skulle så gärna vilja det, men jag vet inte om jag vågar, eller om de ens vill träffa mig. De är alla äldre än mig, även om jag hinner fylla 16 innan dess, så det känns som att jag bara skulle vara en liten skitunge som var i vägen. Jag vågar inte fråga dem heller eftersom om det var jag som fått frågan så hade jag aldrig i livet sagt "Ja, det är ingen bra idé att du hänger med, du skulle bara vara i vägen", och även om jag vet att alla inte är som jag så vill jag inte sätta nån i den situationen, att behöva hamna i en awkward ställning och antingen behöva ljuga för att inte såra nåns känslor eller tvingas stå ut själv fast man inte vill. Och eftersom jag ändå inte vet säkert om jag ens kan så vill jag inte få upp hoppet bara för att senare få det krossat. Och om jag kunde gå, kommer dit och sedan är jag inte som de tänkt sig så skulle det kännas rätt pinsamt att stanna där (jag har blivit ganska bra på att läsa av människor vid det här laget, så det hade märkts om de kände sig obekväma i mitt sällskap), jag vet ju inte vad de tycker om mig som det är, och efter att ha mött dem vet jag inte om de skulle tycka sämre om mig än de redan kan tänkas göra.

 

Om man tänker tillbaka på varför jag står ut med de här människorna som bara vill chatta om sex eller träffas IRL och ha sex antar jag att det är dels för att jag bara känner att jag verkligen kan vara mig själv på internet och dels för att jag älskar att prata med människor (fast inte så mycket IRL, mest på internet där man slipper "mänskliga band", allting är mycket mindre komplicerat över internet känns det som). Jag vet inte hur jag ska förklara det bättre. 

 

Jag lämnar er för nu med tungt sinne och en bild som kanske kan hjälpa er att förstå. Ha det så bra.

 

      

Det blev visst massa text idag, har ju inte skrivit på länge så allt hamnade väl på hög. Jag ber om ursäkt ifall du tyckte det var ytterst tråkigt att läsa allt det här.

 


Ovido - Quiz & Flashcards