storyofmylie

Direktlänk till inlägg 31 maj 2015

Chicken Tikka Masala, för jag har ingen aning om vad jag ska döpa det här inlägget

Av Jane Doe - 31 maj 2015 21:00

Jag har inte pratat så mycket med de snälla på senaste tiden. Jag vet inte vad som kommer att hända. Det känns som om jag glider ifrån dem. Jag tror att det som alltid händer - förr eller senare - håller på att hända. Det faktum att jag inte är bra på långtidsåtaganden börjar sticka upp sitt fula tryne. Det har hänt en gång förut, men då kom jag tillbaka, även om det tog lite tid.

 

Men nu vet jag inte. Jag vill inte försvinna, lär ju inte göra det helt heller, med tanke på att de flesta av dem kan nå mig på annat sätt, men jag lär ju inte vara kvar på samma sätt. Vilket jag inte gillar, eftersom jag fortfarande tycker så oerhört mycket om de här människorna, men det blir såhär. Det blir bara mindre och mindre tills det helt avtar. Och det är synd och skam att jag inte orkar kämpa emot när det händer.


Men men.. Skulle det värsta hända så är jag ju inte helt okontaktbar. Inte för att det egentligen spelar nån roll. Jag har ju inte varit där så fasansfullt länge, så det är ju inte som att jag är nån sorts "invaluable asset" (vilket ändå är rätt bra, för då blir ingen ledsen om jag försvinner, och de vill jag inte att nån ska bli).


Vi får se vad som händer.. och fötter.


Ps. I'm crazy abut this song, dunno why, but whatever, bye.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jane Doe - 29 juli 2015 22:45

I vanlig ordning ska ni inte få ett glatt inlägg. Den som läst den här bloggen borde vara mycket väl medveten om det vid det här laget. Men jag ska också försöka att inte vara alltför negativ.   Återigen handlar det om att jag vill bo ensam. Vad ...

Av Jane Doe - 14 juli 2015 16:48

Det finns de människor som upptäcker att livet är kort, och att man borde göra det mesta av det. Sen så finns det de människor som upptäcker att livet är kort och meningslöst, och att det inte finns något att slösa bort. Och så finns det de som inte ...

Av Jane Doe - 14 juni 2015 17:24

Jag har skrivit om det här inlägget säkert tusen gånger nu, jag vet verkligen inte hur jag ska inleda det. Det borde inte ens vara svårt, men jag kan inte formulera det ordentligt, det kanske går bättre på engelska?   Nope, can't even find the wo...

Av Jane Doe - 13 juni 2015 23:45

I'm feeling quite blue today. It's just that.. Jag kan inget, i stort sett. Och det finns så många människor som kan skapa sådana fantastiska saker. Musik, konst, ja allt möjligt. Visst, man kan lära sig, och alla var nybörjare nån gång. Men det kräv...

Av Jane Doe - 11 juni 2015 03:45

Jag hade egentligen tänkt skriva ett annat inlägg, men jag höll på att läsa igenom en massa anteckningar på telefonen och tänkte att "Hey, det är väl läge att färska upp minnet lite? Den där kanadensaren som ville skaffa barn med dig t.ex, din konver...

Ovido - Quiz & Flashcards