storyofmylie

Direktlänk till inlägg 1 mars 2015

Asså vafan? Folk?!

Av Jane Doe - 1 mars 2015 00:54

Så en kille började snacka med mig (online) vi snackade om musik. Och snubben nämner några schyssta band/låtar, så jag tänker ju att den här människan verkar ju inte så tokig, right? (fast jag har ju alltid misstankar om folk, men just den här snubben verkade ändå ok hittils). Så kommer vi in på ämnet: Piercings och tatueringar, fine liksom, inga problem. Och jag är inte sådär värst blyg över internet (surprise?). Men iaf, vi kommer in på intimpiercings;


23:34:47 flensost
du gillar inte intimpiercings?
23:35:11 FrozenTears (jag)
jag tycker det verkar lite.. obekvämt
23:35:20
men jag vet inte :)
23:36:05 flensost
kan det nog vara, har faktiskt funderat på en i kuken hehe :)
23:36:18 FrozenTears (jag)
oj


Okej, fine, intima grejer har jag inget problem att snacka om. Men det är en hal snubbe, han liksom hintar och slingrar sig, tassar som en katt runt gröt, så min "varningsradar" blinkar ju bara gult, han säger liksom ingenting som gör att jag kan sluta prata med honom (och att bara stänga chatten är otrevligt och otänkbart).


23:42:51 flensost
jaja ska nog skaffa en kanske, om du gör det också haha
23:43:07 FrozenTears (jag)
haha :P

23:43:11
vi får väl se
23:43:40 flensost
och sen show me yours and i'll show you mine :)


Och hela tiden skrev han så här;


23:44:42 flensost
sry om jag bli för intim? :)


Som att man skulle kunna svara liksom "Ja, tagga ner nu lite va?" Pffft. Eller hur.


23:46:50 FrozenTears (jag)
ah, nice
23:47:32
https://www.youtube.com/watch?v=bQo0lV6BStk gillar jag
23:47:34 flensost
bästa knullmusiken vettu ;)


Och sedan;


23:52:06 flensost
måste köra en annan klassiker master of puppets m metallica
23:52:23 FrozenTears (jag)
åååh, den är så jävla grym!
23:54:28 flensost
mm oxå bra att rulla runt i sänghalmen till, vad e din favvomusik för det ändamålet? ;)
23:54:59 FrozenTears (jag)
jag är faktiskt oskuld :$
23:55:35 flensost
aha sorry, asså säg till om jag blir för intim asså


"Sorry om jag blir för intim" IGEN! Ge dig nu förihelvete. Killen visste ju att jag bara är 15 också. Ugh.


00:03:30 flensost
den dagen du bestämmer dig för att förlora oskulden, lova att det blir till master of puppets? :)


Jaha, vad svarar man på det då? "Visst, jag lovar, och fan vad kul det ska bli!" gaaah, så jävla trött blir jag.


Efter ett tag slutar han snacka med mig, tack och lov.


Men då, inte lång tid efter det börjar en annan kille snacka med mig "ska vi snuska?" och eftersom jag bara är så jävla trött just då så svarar jag "nej tack". Nej tack?! Kan man låta mesigare? Och hans svar innan han tack och lov sticker är ":("


Vilken jäkla otursfågel jag är. Anyway, fuck people. Adios.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jane Doe - 29 juli 2015 22:45

I vanlig ordning ska ni inte få ett glatt inlägg. Den som läst den här bloggen borde vara mycket väl medveten om det vid det här laget. Men jag ska också försöka att inte vara alltför negativ.   Återigen handlar det om att jag vill bo ensam. Vad ...

Av Jane Doe - 14 juli 2015 16:48

Det finns de människor som upptäcker att livet är kort, och att man borde göra det mesta av det. Sen så finns det de människor som upptäcker att livet är kort och meningslöst, och att det inte finns något att slösa bort. Och så finns det de som inte ...

Av Jane Doe - 14 juni 2015 17:24

Jag har skrivit om det här inlägget säkert tusen gånger nu, jag vet verkligen inte hur jag ska inleda det. Det borde inte ens vara svårt, men jag kan inte formulera det ordentligt, det kanske går bättre på engelska?   Nope, can't even find the wo...

Av Jane Doe - 13 juni 2015 23:45

I'm feeling quite blue today. It's just that.. Jag kan inget, i stort sett. Och det finns så många människor som kan skapa sådana fantastiska saker. Musik, konst, ja allt möjligt. Visst, man kan lära sig, och alla var nybörjare nån gång. Men det kräv...

Av Jane Doe - 11 juni 2015 03:45

Jag hade egentligen tänkt skriva ett annat inlägg, men jag höll på att läsa igenom en massa anteckningar på telefonen och tänkte att "Hey, det är väl läge att färska upp minnet lite? Den där kanadensaren som ville skaffa barn med dig t.ex, din konver...

Ovido - Quiz & Flashcards